GARANTIE EN KLACHTENPROCEDURE BIJ BEIROET SHISHA
1. Hoe lang heb ik garantie op een product?
2. Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik doen?
3. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
4. Ik heb een artikel dat defect is geraakt gedurende de garantie periode, wat moet ik doen?
5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
6. Hoe snel reageren jullie op een klacht?
7. Europees ODR-platform.
1. Hoe lang heb ik garantie op een product?
Op alle waterpijpen heb je een wettelijke garantie van 6 maanden.
2. Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer je bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 7 dagen op eventuele schade. Heb je een gebroken artikel ontvangen? Meld dit dan binnen 7 dagen na ontvangst via onze klantenservice. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto of video nodig. We zullen het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.
3. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer je bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 7 dagen op juistheid en volledigheid. Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan binnen 7 dagen na ontvangst via onze klantenservice. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto of video nodig. We zullen het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.
4. Ik heb een artikel dat defect is geraakt gedurende de garantie periode, wat moet ik doen?
Heb je een waterpijp in onze webshop gekocht dat binnen de garantie periode kapot gaat of niet meer werkt? Meld dit dan via onze klantenservice. Vermeld hierbij je ordernummer, om welk artikel het gaat en wat de klacht is. Gaat het om een beschadigd product dan ontvangen wij graag een duidelijke foto van het product met de beschadigingen, zodat we de klacht op afstand kunnen beoordelen. Jouw factuur dient als garantiebewijs. Deze dient bewaard te worden tot dat de garantieperiode verstreken is.
Mocht jouw klacht gegrond zijn, dan ontvang je van ons kosteloos een nieuw product. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
– Beschadiging door opzet of nalatigheid
– Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
– Normale slijtage
– Verkleuring door zonlicht
– Beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Heb je een klacht? Geef dit dan door via onze klantenservice.
6. Hoe snel reageren jullie op een klacht?
Ons klantenservice team is op werkdagen van 12:00 tot 18:00 uur aanwezig om vragen en klachten te behandelen. Heb je een vraag of klacht naar onze klantenservice verzonden, dan ontvang je hierop op werkdagen doorgaans binnen een uur, doch hooguit binnen 24 uur een reactie.
Let op! Om je klacht in behandeling te kunnen nemen hebben we een duidelijke foto of video nodig.
7. Europees ODR-platform.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beiroetshisha.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”